Human Centric
-------------- workplace
-------------- office management
-------------- HR
-------------- praca hybrydowa
-------------- środowisko pracy
-------------- workplace
-------------- office management
-------------- HR
-------------- praca hybrydowa
-------------- środowisko pracy
Esencją środowiska pracy jest połączenie wszystkich elementów: emocjonalnego, fizycznego, intelektualnego oraz technologicznego i kulturowego w jedno zachęcające pracowników doświadczenie.
Associate Director,
Cushman & Wakefield
Accociate Director,
Cushman & Wakefield
Joanna Szczepańska jest jednocześnie psycholożką po uniwersytecie i architektą po politechnice. Należy do grona najbardziej doświadczonych ekspertów środowiska pracy w Polsce. Od 18 lat opracowuje strategie projektowe dla przestrzeni prywatnych i publicznych, takich jak biura, ale też i muzea oraz miejskie parki. Obecnie pełni funkcję dyrektorki w Cushman & Wakefield w Warszawie, gdzie mierzy się z wyzwaniami pracy nowej ery w świecie VUCA.
Wiele lat mieszkała w Monachium, gdzie uczyła się strategii środowiska pracy u źródła, czyli w legendarnej firmie DEGW. Tam z powodzeniem wdrażała globalne strategie miejsc pracy dla wielu firm z listy Fortune 500. Na przykład opracowanie strategii portfolio dla 22 lokalizacji Deutsche Bank w Niemczech, prowadzenie globalnego programu zarządzania zmianą dla UBS czy projekt główniej siedziby Amazon.
Miała zaszczyt być przewodniczącą jury międzynarodowego konkursu EUROPAN, opiniować plan miejscowy ścisłego centrum Warszawy i wykładać na Uniwersytecie Warszawskim.
Aktywnie angażuje się społecznie, wraz z All Hands w odbudowę wiosek w Nepalu czy Organizacji Narodów Zjednoczonych w Polsce na rzecz bezpieczeństwa kobiet w przestrzeni publicznej.
Jest zapalonym nurkiem na wstrzymywanym oddechu do 20 metrów oraz podróżniczką na ponad 2000 mil podmorskiej żeglugi.
Komfortowe warunki pracy i przyjazna atmosfera – to elementy coraz bardziej doceniane przez pracowników. Najnowsze branżowe raporty pokazują, że radość z wykonywanych obowiązków plasuje się wysoko w hierarchii oczekiwań pozapłacowych. Duzi gracze biznesowi decydują się więc na zatrudnienie managera ds. doświadczenia pracowników. Czym zajmuje się taka osoba i jakie korzyści może przynieść organizacji?