Mikołaj Kusiak

Dyrektor Handlowy
Pełnomocnik Zarządu
DP System Sp. z o.o.

Otwórz BIO Autora

Sens referencji w FM

Referencje jako test doświadczenia wykonawcy na przestrzeni ostatnich lat i obecnie

61

Realizacja kontraktu oznacza zbudowanie zespołu obsługi. Dobry kierownik, który będzie miał wsparcie w centrali i w regionie, wykształci i dopasuje do wymagań i oczekiwań klienta zespół do zadań technicznych – zarówno wewnątrz organizacji, jak i w kontaktach z klientem. Dobry kierownik kontraktu to człowiek dopasowany do zespołu, formy kultury organizacyjnej, wsłuchany w to, co mówi klient, słuchający jego potrzeb i… odbierający telefon.

62

O TYM PRZECZYTASZ:

  • O początkach outsourcingu usług FM w Polsce
  • Jak poszukiwano pierwszych dostawców usług FM
  • Jak dojrzewał rynek FM
  • Jakie powinno być podejście do specjalistów z branży
63
Zarządzanie

Rozpoznawanie potencjału usługodawcy nigdy nie było prostym zadaniem. W obsłudze obiektów – dziedzinie biznesu, której podstawą jest skuteczne zarządzanie zespołem – wykazanie kompetencji, umiejętności oraz doświadczenia nie może być stwierdzone inaczej niż na drodze wglądu do referencji lub kanałami nieoficjalnymi… A to bardzo zaciera rzeczywisty obraz partnera biznesowego lub wręcz uniemożliwia właściwą percepcję.

64