Jarosław Frączek

Head of Real Estate and Administration Department, BNP Paribas Bank Polska SA

BIO Autora

Liczy się nie tylko cena

O procuremencie po raz drugi — przygotowanie przetargu

55

W tym artykule przeczytasz o m.in:

  • Co stanowi największe wyzwanie w przygotowaniu przetargu na usługę Facility Management?
  • Jakie elementy składają się na kompleksową specyfikację przetargową na zintegrowane usługi zarządzania obiektami?
  • Jakie kroki należy przedsięwziąć, aby usługa świadczona przez dostawcę była zgodna z Państwa wymaganiami?
  • W jaki sposób regulacje prawne wpływają na proces przetargowy?
56

Przywiązujemy szczególną wagę do takich aspektów, jak: czas reakcji i czas realizacji, poziom satysfakcji klienta biznesowego i całkowity koszt usług. Jednak tak naprawdę wszystkie wskaźniki są dla nas ważne i traktujemy je na równi. Dlatego, że oczekujemy wysokiej jakości usług.

Jarosław Frączek
57
Zarządzanie

Przyjęło się, że o korzyściach płynących ze zintegrowania usług facility management wiele mówią dostawcy. A jak postrzegają ją zamawiający reprezentujący duże organizacje rozproszone? Czy oferta na obsługę IFM na polskim rynku jest dla nich atrakcyjna? Czy odpowiada ona na jego potrzeby? Jakie kluczowe wymagania stawiają swoim partnerom? I czy naprawdę najważniejsza jest dla nich niska cena? Na te pytania odpowiada Jarosław Frączek, dyrektor Departamentu Nieruchomości i Administracji w BNP Paribas Bank Polska.

58